Mizza - Allt och inget

Alla inlägg under december 2010

yes

Av Melissa Ahnberg - 8 december 2010 18:42

I.

Snart har två veckor gått sedan jag började min praktik, och jag måste säga att det är en bra erfarenhet. I början var det förvirrande och svårt med så mycket saker att ta in och lära, men nu flyter det på och jag har så roligt! Chefen och jag har blivit bra kompisar och vi skrattar och pratar och jobbar tillsammans för fullt. Jag har lärt mig allt om kassan och hur systemet fungerar, och jag får bocka av och anteckna när nya pallar med varor kommer, jag får fixa och plocka i lagret och.. jag får göra allt man gör i en affär helt enkelt. Jag kommer att praktisera på Godislandet till Februari, om jag inte hinner få ett jobb innan förståss.


II.

Nu är det inte långt kvar till julafton, älskade underbara julafton. En dag jag får spendera med mannen jag älskar och hans fina familj. Jag älskar verkligen julen! Hemma är det pyntat för fulla muggar och det är svårt att låta bli att plocka och pynta lite då och då i smyg. Vi har även en liten fin gran i stora rummet.

Det som fattas just nu är klapparna som ska placeras undertill. På Fredag ska jag bege mig ut bland folk och hysteri för att köpa på mig de saker jag behöver. Det känns kalas!


III.

Jag och Kalle har återigen börjat titta på Bleach, och det är bättre än någonsin! Mer Bleach till folket!


Mer än så har jag inte att säga för tillfället, och jag har inte någon egentlig skrivkänsla idag.


Til' next time!


/Melissa

Presentation

Mizza - virvelvind

Omröstning

Din osthyvel...
 Följer med tillbaka till kylen efter användning
 Åker såklart ner i disken efter användning
 ost..vadå?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards