Mizza - Allt och inget

Direktlänk till inlägg 29 juni 2012

Kaffemani och nedräkning

Av Melissa Ahnberg - 29 juni 2012 12:51

Tiden rinner iväg, mina vänner! 6 Månader, 3 Dagar, 23 Timmar, 6 Minuter och 55 Sekunder kvar i detta nu.
Nej, jag kommer inte att hålla på såhär under varje inlägg, då kommer ni väl att slå mig i huvudet med första bästa objekt ni har i närheten, eller bara ignorera min blogg. Det är dock väldigt svårt att hålla det stora flinet i schack när man ser tiden rinna åt rätt håll varje dag. Men jag vet att jag är ganska underlig egentligen, så ni får ta mig för den jag är.


Annars? Jag har kort hår igen, senaste jag hade det var runt sju år sedan, och det var väl lite smått misslyckat, då jag såg ut som jag vet inte vad. Jag tycker att jag bär frisyren bättre idag, mitt ansikte har trots allt blivit mer kvinnligt och smalt än sist, då var ansiktet mer runt än smalt. Jag vågade och jag gjorde det, och nu är det spretigt, kort, svart och så gömmer det sig lite gult i mitten. Helt överkomligt! Man lär ju våga göra knäppa saker, även om de kanske misslyckas. Man lär sig ingenting om man inte vågar ta chanser.


Jag måste fixa till mitt nyduschade kalufs snart dock, innan jag trampar till jobbet på min ypperligt snygga blå cykel. Jag har precis stått i duschen och druckit kaffe (you heard me), sjungit och dansat till Maroon 5, och flummat runt så schampoot yrde. Vem orkar vara som alla andra? Man kan till och med få ett vanligt duschtillfälle att bli tusen gånger roligare än vad det egentligen är. Sen att jag lyssnade till Maroon 5 är ett mysterium, det är faktiskt inte alls min musikstil, men jag såg på Spotify's 'What's new' att de släppt en ny skiva, så jag ryckte på axlarna och drog igång albumet innan jag skuttade iväg, och det var inte alls dumt.. inte alls! Tummen upp!


Ingenting slår gamla hederliga underbara tokfantastiska Ac/Dc dock, aldrig i hela helvetet ;)


Nej nu tänkte jag dra igång hårtorken istället, stå och dansa och skrika med den som ett fån innan jobbet.


Nästa helg väntar Powermeet och umgänge med våra kära vänner Peter och Riitta!

Fint som fan!


Hej!

 


 
 
Ingen bild

Partyman!

29 juni 2012 13:42

Kaffe i duschen är asbra grejer! Fast helst ska det vara någon form av alkohol, typ öl :D Vackert skrivet som alltid mitt hjärta <3

Melissa Ahnberg

29 juni 2012 13:55

hej min söta partymaaan! Jo det är inget fel med att öla i duschen, men då måste du vara med :) Tack hjärtat.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Melissa Ahnberg - 19 november 2012 17:52

Här hamnade jag igen, jag blir alltid sugen på att skriva ur mig saker och ting när mörkret faller på, när man sitter hemma i lägenheten med tända ljus, en kopp te och ett par tjocka raggsockor runt fötterna, när man sitter inomhus och värmer själen ...

Av Melissa Ahnberg - 15 november 2012 18:03

I vanlig ordning har jag en bortglömd blogg, någonting jag försöker återuppta iallafall ett par gånger per år, och någonting jag tjatar om vareviga gång jag hittar tillbaka till den. Nu har det varit tystnad under hösten, men vad gör väl det, jag h...

Av Melissa Ahnberg - 2 juli 2012 19:41

Det närmar sig kvällning denna vackra sommarMåndag. Dagen har varit lång men effektiv och den började som så många andra av mina mornar redan klockan fem. Ibland är det så tungt att behöva resa sig ur sängen vid den tidpunkten, men jag vet att om j...

Av Melissa Ahnberg - 25 juni 2012 18:22

Jag ska åka till Thailand. Det må just nu vara 6 Månader, 7 dagar, 17 timmar, 34 minuter och 25 sekunder till avgång, men med den längtan jag har långt nere i maggropen och med frestelsen om en ny värld med nya synvinklar, med den kan jag klar...

Av Melissa Ahnberg - 24 april 2012 13:51


Jag har träffat en ny vän, faktum är så träffade jag henne redan för flera år sedan, men bara online så jag hade ingen aning om vem som gömde sig på andra sidan skärmen. I helgen träffades vi äntligen, hon har ju flyttat sådär nära så att om man fl...

Presentation

Mizza - virvelvind

Omröstning

Din osthyvel...
 Följer med tillbaka till kylen efter användning
 Åker såklart ner i disken efter användning
 ost..vadå?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards