Mizza - Allt och inget

Direktlänk till inlägg 24 april 2012

Instagram

Av Melissa Ahnberg - 24 april 2012 13:51

Jag har träffat en ny vän, faktum är så träffade jag henne redan för flera år sedan, men bara online så jag hade ingen aning om vem som gömde sig på andra sidan skärmen.

I helgen träffades vi äntligen, hon har ju flyttat sådär nära så att om man flyttade på ett par hus skulle jag se hennes fönster. Så man kan vinka och sådär.

Det visade sig att hon var great, fröken Anna.
Nya vänskaper är alltid uppskattat, och jag ser fram emot denna!


Idag var jag och Anna nere på stan och invaderade Fikafabriken (Örebros bästa café) för att dricka kaffe och snacka skit, och efter att ha blivit inlärd om det där Instagram som alla tjatar om är jag nu fast, bara sådär. Poff sa det. Det är skitintressant måste jag säga! Vi får se hur besatt jag blir, om det är en periodsak, eller en permanent galenskap.


Jag sprang runt för mig själv nere på stan efter att fröken åkt till jobbet. Det regnade, haglade om vartannat, sedan sken solen lite emellanåt, sedan öppnade sig ett skyfall och folk sprang åt alla håll. Jag stod mitt i vimlet under mitt paraply och skrattade åt människor, jag tog kort på dem också. De betedde sig lite som måsar.. ja, precis som måsar.

Människan är en rolig varelse.


Om två timmar är det dags att tvätta, ingenting jag gladeligen ser fram emot, men efter att ha spillt läsk på lakanet, och har brist på strumpor kanske det är dags. det är bara att bita ihop och ta tag i det, det finns trots allt värre saker att göra.. få sprutor till exempel. Jag ryser lite vid bara tanken.


Annars njuter jag av min lediga dag, är på löjligt bra humör, och är taggad för gymmet ikväll.


Ha det kalas!

/M


(Nedan; InstagramMANIA!)


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Melissa Ahnberg - 19 november 2012 17:52

Här hamnade jag igen, jag blir alltid sugen på att skriva ur mig saker och ting när mörkret faller på, när man sitter hemma i lägenheten med tända ljus, en kopp te och ett par tjocka raggsockor runt fötterna, när man sitter inomhus och värmer själen ...

Av Melissa Ahnberg - 15 november 2012 18:03

I vanlig ordning har jag en bortglömd blogg, någonting jag försöker återuppta iallafall ett par gånger per år, och någonting jag tjatar om vareviga gång jag hittar tillbaka till den. Nu har det varit tystnad under hösten, men vad gör väl det, jag h...

Av Melissa Ahnberg - 2 juli 2012 19:41

Det närmar sig kvällning denna vackra sommarMåndag. Dagen har varit lång men effektiv och den började som så många andra av mina mornar redan klockan fem. Ibland är det så tungt att behöva resa sig ur sängen vid den tidpunkten, men jag vet att om j...

Av Melissa Ahnberg - 29 juni 2012 12:51


Tiden rinner iväg, mina vänner! 6 Månader, 3 Dagar, 23 Timmar, 6 Minuter och 55 Sekunder kvar i detta nu. Nej, jag kommer inte att hålla på såhär under varje inlägg, då kommer ni väl att slå mig i huvudet med första bästa objekt ni har i närheten, el...

Av Melissa Ahnberg - 25 juni 2012 18:22

Jag ska åka till Thailand. Det må just nu vara 6 Månader, 7 dagar, 17 timmar, 34 minuter och 25 sekunder till avgång, men med den längtan jag har långt nere i maggropen och med frestelsen om en ny värld med nya synvinklar, med den kan jag klar...

Presentation

Mizza - virvelvind

Omröstning

Din osthyvel...
 Följer med tillbaka till kylen efter användning
 Åker såklart ner i disken efter användning
 ost..vadå?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards