Mizza - Allt och inget

Alla inlägg den 20 juni 2010

Av Melissa Ahnberg - 20 juni 2010 23:58

Nu kände jag att det var dags för ännu ett inlägg i denna blogg. Jag ska försöka bättra mig, för jag  vet att det tar lång tid mellan inläggen. Jag är väl bara upptagen med att leva helt enkelt!


Jag har nyss letat reda på numret till ett katthem här i stan, kallat 'Animalen'. Jag ska ringa dessa människor och fråga om de vill ta hand om min katt. Då får hon massor av kärlek, nyttig mat, kel, lek och allt blir bra, sedan kommer hon att få ett hem med minst lika mycket kärlek. Det gör ont i mig att behöva lämna henne men jag ger henne hellre till ett katthem än till vem som helst. Jag vill vara säker på att hon har det bra.

Usch, det blir gråtfest den dagen. Men det tar jag då.


midsommar knackar på dörren följt av ett helt Juli med äventyr, följt av en makaber skillnad i mitt liv.. Örebroflytten! Mycket händer men det känns fantastiskt bra. Jag känner att det är min tid just nu. Jag har förhoppningsvis ett välbetalt jobb på gång, om jag verkligen får ha den turen, och jag har en pojkvän som jag älskar mer än någonting annat. Han är mannen i mitt liv och han gör varje dag till ett rent äventyr. Hur underbart blir det inte då under samma tak i wonder? kärlek och tokerier. Jag längtar!


<3


De senaste dagarna har jag rensat något kollosalt i lägenheten, och mer ska ut, så när flytten är på ingång, så är det bara att åka.


Det är väl det som händer just nu. Nu ska jag återgå till 'How I met your mother' och smälta maten jag nyligen ätit. Sedan blir det nog en kopp te och sedan hoppa i säng. Jag har ärenden och liknande att fixa imorgon, och sedan planera inför midsommaren i Örebro tillsammans med Kalle och gänget. Sen; Peace and love!


Må gott!






Presentation

Mizza - virvelvind

Omröstning

Din osthyvel...
 Följer med tillbaka till kylen efter användning
 Åker såklart ner i disken efter användning
 ost..vadå?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards