Mizza - Allt och inget

Alla inlägg den 16 september 2009

Av Melissa Ahnberg - 16 september 2009 16:48

Idag är en grymt chill dag. Jag har bland annat lagat en skum maträtt, fått handen sönderbiten av min galna kattunge, samt haft vänner på besök (vilket jag har nu också).

Ersson, Kiwi och Jimpa är här, och vi sitter och allmänt chillar, dricker te, lyssnar på Insane Clown Posse. Deras musik är så underbar! Så är ni nyfikna, lyssna på deras låt "RIddle box". Ett tips bara.


Ersson sitte och drar med snöre mot min rygg så katten halvt löser sönder den, så kanske jag ska ta och klösa sönder honom istället! *skratt* THEN you know how it feels. :P


mer än så blir det inte utav dagen. Har kollat allt jag behöver på nätet, mm. Jag ska däremot klippa lite tshirtar senare. kan ta bilder och lägga upp sen så ni får se hur jag menar. Jag och Kiwi jaoo!


Ok, sen senare blir det att se en film med Kalle.


hoppas alla haft en bra dag! Det har jag.

Min bror Samuel kommer hit imorogn kväll, så det blir roligt!


Mors!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Mizza - virvelvind

Omröstning

Din osthyvel...
 Följer med tillbaka till kylen efter användning
 Åker såklart ner i disken efter användning
 ost..vadå?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards