Mizza - Allt och inget

Direktlänk till inlägg 15 september 2009

Kat(t)astrof!

Av Melissa Ahnberg - 15 september 2009 12:39

God morgon!


Inatt somnade jag som vanligt inpå småtimmarna. Illa illa men det blir lätt så att man vänder på dygnet när man är arbetslös *suck*


Jag har sovit väldigt gott inatt förutom att min katt har fått spunk! Hon brukar vara busig nattetid men nu var det verkligen galenskap-hyper-maraton-katt! Hon har hoppat på mig, bitit i mina armar och händer, sprungit runt i lägenheten i 210... så nu var man lagomt mör när man vaknade. Haha.


Men men hon är ju så galet söt så man kan inte vara irriterad i mer än två sekunder sen går det över igen.


Iallafall, jag sitter hemma för tillfället, funderar på att göra någonting ätbart, och sedan dra ut på äventyr. En vän till mig ville att jag skulle kika förbi på en kopp kaffe så det kanske jag ska göra. :) Annars har jag lite ärenden på stan jag lär göra, men får se om jag gör dem idag eller inte. det är ju en morgondag också.


annars är allt helt okej faktiskt, min vän Kiwi sov hos mig inatt, så det var trevligt. Lite sällskap nattetid (trots att det inte var sociala klubben. vid en varsin dator, hehe.) Nu ska hon iväg på sin praktik och jag ska göra lite ordning här hemma.


Hoppas allt är bra med er läsare!

til' next time!

/Melissa


(nedan; Jag och Strössel)


 



 
 
Ingen bild

Anonym

19 december 2009 04:35

Är du bi eller homsexuel? Inget illa menat.. :) Bara undrar!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Melissa Ahnberg - 19 november 2012 17:52

Här hamnade jag igen, jag blir alltid sugen på att skriva ur mig saker och ting när mörkret faller på, när man sitter hemma i lägenheten med tända ljus, en kopp te och ett par tjocka raggsockor runt fötterna, när man sitter inomhus och värmer själen ...

Av Melissa Ahnberg - 15 november 2012 18:03

I vanlig ordning har jag en bortglömd blogg, någonting jag försöker återuppta iallafall ett par gånger per år, och någonting jag tjatar om vareviga gång jag hittar tillbaka till den. Nu har det varit tystnad under hösten, men vad gör väl det, jag h...

Av Melissa Ahnberg - 2 juli 2012 19:41

Det närmar sig kvällning denna vackra sommarMåndag. Dagen har varit lång men effektiv och den började som så många andra av mina mornar redan klockan fem. Ibland är det så tungt att behöva resa sig ur sängen vid den tidpunkten, men jag vet att om j...

Av Melissa Ahnberg - 29 juni 2012 12:51


Tiden rinner iväg, mina vänner! 6 Månader, 3 Dagar, 23 Timmar, 6 Minuter och 55 Sekunder kvar i detta nu. Nej, jag kommer inte att hålla på såhär under varje inlägg, då kommer ni väl att slå mig i huvudet med första bästa objekt ni har i närheten, el...

Av Melissa Ahnberg - 25 juni 2012 18:22

Jag ska åka till Thailand. Det må just nu vara 6 Månader, 7 dagar, 17 timmar, 34 minuter och 25 sekunder till avgång, men med den längtan jag har långt nere i maggropen och med frestelsen om en ny värld med nya synvinklar, med den kan jag klar...

Presentation

Mizza - virvelvind

Omröstning

Din osthyvel...
 Följer med tillbaka till kylen efter användning
 Åker såklart ner i disken efter användning
 ost..vadå?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards