Mizza - Allt och inget

Alla inlägg den 8 oktober 2010

Av Melissa Ahnberg - 8 oktober 2010 08:27

Klockan närmar sig halv nio denna Fredagsmorgon, och jag har mycket goda nyheter att förmedla. Jag ska på arbetsintervju idag klockan 10:30!

Det är ett företag här i Örebro som heter PoolMedia.

En arbetskollega till Kalle tipsade honom, som sedan tipsade mig, och jag kollade genast upp deras hemsida. Efter en kort stund av undersökning beslutade jag mig för att ringa, vilket jag gjorde, sedan skrev jag en platsansökan och skickade in På Onsdag eftermiddag.

Igår ringde personalchefen och berättade att han satt med min ansökan i handen och frågade om jag kunde komma redan imorgon på intervju (alltså, idag..)!
Jag är nervös, men det kommer nog att gå galant!

Man kan ju inte få mer än ett ja, eller ett nej. Men jag håller tummarna stenhårt på detta. Det hade varit fantastiskt att få ett arbete.Jag kommer att uppdatera framöver om resultatet.


Jag sitter just nu och dricker kaffe, skriver, och har nyheterna på låg volym på tvn som jag halvt lyssnar på. Jag har ingen aning vad de diskuterar men det är trevligt att ha ljud i bakgrunden, speciellt när man är smått nervös och tänker på annat.


Jag har inte uppdaterat på ett tag, jag känner helt enkelt att jag inte haft någonting att skriva, det har inte hänt så fasligt mycket värt att skriva om..


Jag tatuerade mig för en vecka sedan, och resultatet är fantastiskt! Bild kommer upp i slutet av inlägget. Jag kan iallafall säga att jag är tokigt nöjd. Tack Vincent, du är en grymt talangfull tatuerare! 


Nu är det Oktober, kallt, regnigt, blåsigt.. det är inte direkt den mest underbara tiden på året, men som alla år får man genomlida detta och ta det med en nypa salt. Det går inte att göra någonting åt detta i vilket fall. Jag är bara glad att jag har en mysig pojkvän som håller om mig med kärlek under kyliga kvällar och nätter. Mys! <3


Jag känner att jag är lite för nervös för att tänka och skriva ett långt, bra inlägg just nu, så detta får räcka, till nästa gång.


Innan jag avslutar vill jag passa på att gratulera Mathias Haskel, som idag fyller år. Hoppas du får en galet bra födelsedag mannen, och en redig festhelg!


Peace, y'all!


Nedan: Mina nya tatueringar. De ser lite glansiga ut, men skit i det, jag har bara smörjt in dem en stund innan fotot är taget..
Bild 2: min nya college tröja. yup.



   

Presentation

Mizza - virvelvind

Omröstning

Din osthyvel...
 Följer med tillbaka till kylen efter användning
 Åker såklart ner i disken efter användning
 ost..vadå?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards