Mizza - Allt och inget

Alla inlägg den 22 oktober 2010

Av Melissa Ahnberg - 22 oktober 2010 13:05

  Fredag. Höst. Solsken. Lycka. Falun!


Ja, kära vänner. Idag bär det av mot Falun efter att ha bott i Örebro i två månader. Det ska bli ytterst trevligt att träffa alla mina vänner och se hur det är med alla. Ikväll vankas det fest hemma hos fröken Matilda, hos vilken det kommer dyka upp en del vänner. Jag ser fram emot vad som väntar.


Just nu sitter jag hemma i lägenheten med ett leende på läpparna, lyssnar på 'The Script' på Spotify, och känner solens värme mot min kind. Det är perfekt väder för en galen roadtrip tillsammans med mannen i mitt liv. 


Igår var en sådan där dag då jag och Kalle log konstant, skrattade och lekte som två busiga ekorrar i färgglada höstträd. Allt var roligt, allt var vackert, han var tokig, jag var galen. Det var en sådan där dag då jag drog händerna genom hans hår, log åt hans skrattande blick, tog hans hand och kände att livet är inte så dumt ändå. <3

Kalle har fått mig att inse att det på vår jord finns änglar utan synliga vingar.


Igår var vi på gymmet igen. Jag känner mig så otroligt levande, svävande. Det har börjat ta sig och jag kan se mig själv i spegeln och tänka.. wow! Jag har sådan energi och kondition som aldrig förr, och jag vill mer och mer. Min rygg har blivit mycket bättre också sedan jag drog igång med detta, vilket är tacksamt mottaget. Förr kanske man blundade från vettet med diverse saker, men nu är det en annan tid.

Det går bra nu.

Man skulle kunna uttrycka det som att jag just idag är väldigt nöjd med min tillvaro. :)


Nu ska jag bege mig och packa väskan inför resan, men även göra lite gott att äta så man står sig.

Vi ses i Falun!


Läsarfråga: Vad gör DIG glad? (Det vore roligt med svar..)


/Melissa

Presentation

Mizza - virvelvind

Omröstning

Din osthyvel...
 Följer med tillbaka till kylen efter användning
 Åker såklart ner i disken efter användning
 ost..vadå?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards