Mizza - Allt och inget

Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av Melissa Ahnberg - 11 oktober 2010 12:11

Måndag! Ny vecka, nya äventyr!


I helgen hände någonting intressant, vi har nu äntligen träffat och pratat med basisten. Men vet ni vad? Han är ingen basist,

utan han är en gitarrist och heter Micke. Se där.

Jag och Kalle satt hemma på Fredagskvällen och drack öl och spelade kort när kalle plötsligt kom på idén att gå ner och knacka på för en presentation.

Vi gick ner, knackade på, han öppnade, och sedan slutade det med att vi satt uppe hos oss och snackade skit och drack i tre timmar.

Skittrevligt!

En annan sak som är kalaskul är att han faktiskt läst/läser min blogg. Han hade alltså sökt efter någon musiker med namnet Ahnberg, hittat min blogg, insett att vi var grannar, och även att 'basisten' jag skrivit om var han själv.

Obehagligt häftigt hur liten världen kan vara ibland.


Men iallafall, tack Micke för en trevlig kväll! Det får vi göra om, Indeed! :)

----------------------------


på Lördagen bjöd vi Anders på middag, sedan kom även Jocke och Pontus förbi, så vi drack lite öl, sedan blev det utgång.
Trevlig kväll med andra ord. Jag och kalle däckade gott när vi väl kommit hem. Tack grabbar!


-----------------------------


Gårdagen har ett ord; FET!


Det  var en sådan där legendarisk Söndag, innehållandes enbart onyttigheter och film. Det åts allt ni kan tänka er, och ingenting av det hade det minsta nyttigt som ingrediens. Man kände sig som en klump av deg mot slutet av kvällen, man hade alltså förvandlats till en livs levande cookie dough!

Som grädden på moset hade vi Harry Potter maraton. Nummer 7:1 av filmerna kommer snart ut och det är ett måste med bio på detta, så vi passade på att kolla på de föregående filmerna redan nu.

sammanfattningen av det hela är att det blir ett rejält pass på gymet idag!


-------------------------------


Så vad händer i veckan?

Idag ska jag ta en promenad i den kyliga, soliga höstdagen för att få en lapp påskriven, bland annat, sedan dansa och diska lite hemma.

Annars blir det att gymma, söka jobb, osv.

mellan Onsdag och Fredag kommer Matte på besök också, så det ska bli jättetrevligt. Jag älskar när kompisar kommer på besök! :)


Nu lär jag bege mig. Dagens inlägg blev inte allt för 'fint' men jag lovar att åtgärda detta snarast!


peace!



Presentation

Mizza - virvelvind

Omröstning

Din osthyvel...
 Följer med tillbaka till kylen efter användning
 Åker såklart ner i disken efter användning
 ost..vadå?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards