Mizza - Allt och inget

Alla inlägg den 29 oktober 2010

Av Melissa Ahnberg - 29 oktober 2010 18:50

Hej hopp gummi.....flopp ;)


Här har en liten tomte vid namn Kiwi tagit över. Fröken Mizza är på besök hemma hos mig och jag tar därför över hennes blogg en sväng. Hon tog över min blogg, så det är bara rättvist att jag gör samma sak tillbaka ;)


Vem är då jag?


Jag är en tokig liten tomte som springer runt i mina fluffiga kläder och sprider glädje bland det gråa, trista folket i vårat korvland. Jag gör vad jag kan för att sprida min glädje vidare. I min blogg så sprider jag mina visa ord och tankar. Jag sprider även recept på enkla och goda maträtter då jag går en kockutbildning. Den är underbar och jag älskar den!


Vad tycker jag då om ägaren av denna blogg?


Hon är en skön liten pygmé(hon är ett huvud kortare än mig såklart). Hon är min närmsta och absolut bästa kompis. Det är nästan den enda jag litar på fullt ut. Jag kan prata med henne om precis allt mellan himmel och helvete. Samt lite till. Hon har filosofiska ord och tankar. Goda råd och intressanta tankar. Det är en människa jag verkligen lyssnar på till max! Shes my fucking wife! 


Nu ska jag vara social med henne, hon sitter och smäller bubbelplast i brist på annat ;) Jag kanske återkommer en annan gång med lite visa ord och annat smått. Adressen till min blogg hittar du HÄR!


Morsning korsning!


  

Presentation

Mizza - virvelvind

Omröstning

Din osthyvel...
 Följer med tillbaka till kylen efter användning
 Åker såklart ner i disken efter användning
 ost..vadå?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards